Volebný tím
- Určenie rolí, kompetencií a rozsahu činností členov tímu
- Vyškolenie celého tímu, ktorý bude zabezpečovať realizáciu volebných aktivít a činností
- Poskytnutie trvalej podpory pri riadení kampane
Posolstvo, stratégia a taktika volebnej kampane
- Nastavenie základných parametrov volebnej kampane a spôsob jej taktického vedenia, stanovenie cieľov, časového harmonogramu a určenie priorít pri vedení kampane
- Definovanie procesov kampane a ich aktualizácia
- Vytvorenie základného komunikačného posolstva a podporných pilierov posolstva
- Návrh sloganu kampane
- Príprava základného komunikačného rámca kampane
- Rozpracovanie komunikačných téz kampane
- Spolupodieľanie sa na príprave odpovedí na najčastejšie kladené otázky (Q&A) a ich aktualizácia
Komunikácia
- Dohľad nad všetkými výstupmi kandidáta, ako aj komunikačnými produktami s cieľom neprestajne zostávať „on message“
- Vytváranie komunikačných konceptov, ktoré pritiahnu primeraný záujem médií o stretnutia kandidáta s voličmi
- Spolupodieľanie sa na príprave tlačových konferencií a mediálnych akcií kandidáta
- Súčinnosť pri tvorbe obsahu informácií určených na medializáciu
- Posudzovanie kreatívy kampane
- Zabezpečenie mediálneho tréningu pri príprave kandidáta na verejné vystúpenia a predvolebné debaty
- Sledovanie a vyhodnocovanie pozície kandidáta a protikandidátov, v prípade potreby predkladanie návrhov na úpravy stratégie a taktiky kampane
- Príprava pravidiel a nástrojov krízovej komunikácie
Sociálne siete a internet
- Konzultácie pri príprave a návrhu komunikačných nástrojov kandidáta vo svete internetu
- Vytvorenie systému efektívneho zapojenia sa do sociálnych sietí a práce s nimi
- Tvorba obsahu pre blogy a vlogy
- Navrhnutie časového plánu komunikácie na internete
- Nastavenie účinného spôsobu zapájania sa do diskusií na internete a sociálnych sieťach
- Definovanie potrebného obsahu web stránok
Identifikácia a hľadanie voličov
- Charakteristika rozhodnutých voličov pre kandidáta
- Popis nerozhodnutých voličov
- Modely práce s voličskými skupinami
- Realizácia programov na získavanie podpory
- Priama komunikácia s voličmi
- Tvorba databáz na riadenú komunikáciu
Trvalá podpora počas celej kampane
- Vedenie volebného tímu a riadenie kampane
- Spolupodieľanie sa na tvorbe sloganov, bilbordov, printovej reklamy, televíznych a rozhlasových spotov
- Konzultácie pri tvorbe volebných novín, letákov a inej tlače, ako aj osobných emailov kandidáta
- Kontinuálne poradenstvo pri nákupe médií
- Všeobecné konzultácie podľa aktuálnych potrieb:
- dostupnosť prostredníctvom online, telefónu a emailu
- osobná prítomnosť na stretnutiach vedenia kampane
Prieskum verejnej mienky - zber, analýza a interpretácia dát
- Nastavenie základných parametrov volebnej kampane a spôsob jej taktického vedenia, stanovenie cieľov, časového harmonogramu a určenie priorít pri vedení kampane
- Analýza dostupných dát zo štatistického úradu a z už realizovaných prieskumov verejnej mienky
- Príprava a komplexné zabezpečenie reprezentatívneho prieskumu verejnej mienky
- Zostavenie dotazníkov na prieskumy
- Realizácia úvodného prieskumu a pravidelných trekovacích prieskumov verejnej mienky
- Zber dát metodikou CATI – telefonické dopytovanie
- Interpretácia výsledkov prieskumu, kvantitatívna a kvalitatívna analýza
- Identifikácia a popis aktuálnych nálad v meste alebo obci
- Identifikácia a popis cieľovej skupiny a najbližších cieľových skupín
- Analýza silných a slabých stránok kandidáta a protikandidátov
- Analýza silných a slabých stránok jednotlivých tém
- Pravidelný re-testing pozície kandidáta a tém
- Odporúčania
Rozpočet
- Návrh rozpočtu kampane
- Definovanie nevyhnutných procesov
- Systém funkčného fundraisingu<
- Účelnosť nákladovosti kampane
Manažment
- Navrhnutie organizačnej štruktúry volebného tímu kandidáta vrátane riadenia jeho zložiek v teréne v kontexte s rozpočtom kampane
- Zabezpečenie pravidelnej komunikácie s vedením volebného tímu
- Príprava volebného tímu na jednotlivé fázy kampane a ich riadenie
Terénna práca vrátane činnosti call centra
- Vytipovanie miest a lokalít vhodných na stretnutia kandidáta s voličmi v súlade so stratégiou, posolstvom kampane, cieľovými skupinami a volebným potenciálom
- Navrhnutie plánu stretnutí s voličmi tak, aby priebeh, obsah a vizuálne prvky podporili posolstvo a vzbudili záujem verejnosti a médií
- Využívanie stretnutí s voličmi na tvorbu databáz pre potreby mobilizačného programu voličov
- Zaradenie call centra ako účinného strategického nástroja do kampane
- Zabezpečenie kompletných služieb call centra:
- príprava scriptov
- vyškolenie operátorov
- komunikácia s voličmi prostredníctvom telefonických rozhovorov
- kontroling a reporting pre call centrum na telefonické oslovovanie voličov a ich konverzia
- Zabezpečenie kompletných služieb call centra:
Mobilizačný program GOTV
- Vytvorenie jedinečného mobilizačného programu voličov 5 dní pred voľbami až do volieb, vrátane volebného dňa
- Aktivovanie už oslovených voličov
- Využitie databáz z identifikačných aktivít a činností
- Maximalizovanie volebnej účasti vo voličských skupinách kandidáta
- Zapojenie aktivistov, členov volebného tímu, podporovateľov a call centra